Utvikling av reiselivsbedrifter og museum

Markedsføring

Internett og sosiale medier har endret søkeatferden til kundene drastisk. Man skal ikke så langt tilbake i tid for å finne en helt annen måte å sette sammen bedriftenes markedsmiks og kommunikasjon mot markedet. I dag kan kunden i langt større grad bli din viktigste markedsføringsaktør gjennom alt denne legger ut av bilder og tekst på de ulike sosiale plattformene. Det er derfor viktig å forstå hvordan du kan påvirke mengden og strømmen av informasjon som omhandler ditt produkt og/eller konsept.

Vi hjelper deg med å finne frem til den riktige markedsmiksen for din bedrift.

Ta kontakt for en hyggelig og uforpliktende samtale.

Måle kundetilfredshet

Utgangspunktet for best mulig produkt og/eller konsept, og riktig markedsføring av dette, er at vi vet mest mulig om kundene våre. Som en del av denne informasjonsinnhentingen bruker stadig flere museum og reiselivsbedrifter en egen kundeundersøkelse, hvor gjestene gir en eller annen form for tilbakemelding. I dag får man også tilbakemeldinger gjennom google og TripAdvisor, men ved å lage en egen kunde- og brukerundersøkelse, kan man få svar på mange spørsmål som man ikke nødvendigvis får gjennom nevnte sistnevnte tjenester.

Vi har lang erfaring med å lage en enkel og funksjonell kundeundersøkelse og vi hjelpe dere gjerne med å sette sammen en som passer for din organisasjon. Vi legger vekt på at den skal være enkel å bruke både for gjest og for deg som bedrift.

Ta kontakt for en hyggelig og uforplitende samtale.

Analyse og utvikling museum

Ønsker du å implementere nye språk på en smart og estetisk måte? Tenker dere å friske opp eller sette opp nye utstillinger? Det kan være vanskelig å vite hvor man skal starte, og hvem man skal koble på av tilbydere. Vi sitter på lang erfaring og et stort nettverk av tilbydere både på språk, museumsdesign og tekniske løsninger. Vi har også lang egenerfaring med å utvikle gode konsepter, nye utstillinger og implementering av flere språk.

Ta kontakt for en uforpliktende og hyggelig samtale.